جوک های جادوگری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

هری داشته معجون مرکب درست می کرده.دراکو میگه : پاتر داری معجون درست میکنی ؟ هری میگه:پـ نـ پـ .... دارم برای خانوم پامفری آش درست می کنم!


هری و ولدمورت دارن هم دیگه رو خفه می کنن(تو فیلم آخر!)ولدمورت دستشو آورده بالا می خواد بزنه فک هری آسفالت کنه.هری میگه :می خوای بزنی؟ولدمورت میگه:پ نه پ می خوام بر علیه استکبار شعار بدم...!

لوسیوس بری هری طلسم مرگ با اخگر سبز میفرسته
هری میگه : میخوای بکشی ؟
لوسیوس : پ ن پ ژل صورته بزن خوشگل تر شی

هری داشته میرفته مکه مالفوی میگه : میخوای بری حاج هری پاتر شی ؟؟
هری میگه : پ ن پ دارم میرم اونجا از عربی ها ردا سفیداشون بگیرم بیارم انگلیس تا شاید مد روز بشه!

هری پاتر میره مغازه چوب دستی فروشی، الیواندر بهش میگه اومدی چوب دستی بخری؟
هری میگه پــَـــ نــه پــَـــ ... اومدم تو رو برا عمم خواستگاری کنم!

دیوانه سازه اومده داره روحمو میخوره چوبدسستیم رو در اوردم ، دوستم از اون طرف(ایساده بر و بر نیگاه میکنه که یه دمنتور داره روحمو میکشه بیرون) داد میزنه:می خوای پاترونوس بزنی؟؟ میگم: پ ن پ می خوام با چوبدستیم چنتا چایی ظاهر کنم که با روحم بخوره!زشته مهمانمونه!!

هری اومده تو جنگل چوبشو انداخته
ولدمورت میگه: اومدی بکشمت؟
- پـ نه پـ اومدم بهت بپیوندم!

هری داشت میرفت تو جنگل ممنوع خودشو تسلیم کنه،نویل دیدش گفت میخوای خودتو تسلیم کنی هری گفت: پـَـــ نــه پـَـــ می خوام برم واسه مرگ خوار شدن نام نویسی کنم

رفتم سر کلاس گیاه شناسی نویل می گه دانش آموزی؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ پروفسورم اومدم پایمو قوی کنم

امبریج به دامبلدور میگه: یعنی باور کنم تو ارتش دامبلدور رو ساختی؟
دامبلدور میگه: پـ نـ پـ ولدمورت دلش واسم سوخته یه شعبه واسه طرفدارام تو هاگوارتز زده!

نفر اول آزمون سمج شدم . اومده میگه خیلی درس خوندی كه ارشد شدی ؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ سر امتحان دست به سینه نشستم پروفسور اسممو تو خوبا نوشت نفر اول شدم

سوروس با یه شاخه گل میره پیش لیلی
لیلی بهش میگه این مال منه؟
سوروس میگه آره مال تو هستش
لیلی میگه یعنی منو دوس داری؟
سوروس میگه آره عزیزم
لیلی میگه دوس داری با من ازدواج کنی؟
سوروس:معلومه من فقط تو رو دارم
لیلی میگه این همه موقعیت پ نه پ درست کردم پس چرا نمیگی؟

جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم ...
عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟!
پَ نه پَ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 25 / 3 / 1394برچسب:جوک, | 16:40 | نویسنده : hermione granger |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران اسکوتر